3/19/2014

fotografiami przyspieszam wiosnę

Przedwiośnie  dżdżyste,mgliste,bardzo wietrzne
 zmęczyło ,znużyło chyba nie tylko mnie 
Przyspieszam wiosnę! 
Pozdrawiam wiosennie ,ciepło,optymistycznie .


                                                                                     fot. "orłowskie drzewa kwitnące"

                                                                                            fot.2  "kaszubskie stokrotki "

                                                                                fot 3 "nadmorskie bazie"


                                                                                                         fot 4  "morze plaża i bazie"

..naprawdę zaraz będzie i lato!! 
Ileż to już  razy czas przemknął jednym błyśnięciem .. 
Ech! Żeby jak najdłużej ciepełko trwało,aż do znudzenia .. no niech!! 

6 komentarzy:

Stokrotka pisze...

Jestem, podziwiam, oko sobie pieszczę...
Wszystkiego dobrego Olu!!!

AL OB pisze...

Stokrotko ..no tak wiosna już jest,cieszmy oczy , byle wirus przestał szaleć ,dzieciaki moje pochorowały się ..za ciepło czy co! Życzę dobrych sił wiosennych ,pozdrawiam Ola

Stokrotka pisze...

Bardzo często tak jest, że jak nagle robi się ciepło to te wirusy i bakterie odżywają. I ruszają do ataku!
Więc życzę waleczności!!! :-)

malgosia-india pisze...

Oleńko, przepraszam za przerwę w odwiedzinach, ale moje niedomagania były silniejsze ode mnie samej. Za to jak cudnie móc przyjść do Ciebie. Prawdziwy zapach wiosny i wiary w lepsze jutro. Dziękuję za słodycz i piękno tych zdjęć. Ściskam Cię najserdeczniej.

AL OB pisze...

Ależ Małgosiu! Nie przepraszaj! Ileż to razy niemoc zmogła mnie i nie było mnie miesiącami!! Trudno mi było powrócić do pisania ,mogłam jedynie czytać i to niezbyt długo.. ! Rozumiem Małgosiu! Życzę zdrowia i stabilizacji pozimowej ,spokoju i samych radosnych chwil .Jak najserdeczniej pozdrawiam, dziękuję Ola

AL OB pisze...

Dziękuję Stokrotko za "waleczność'.. wyszły obie bez powikłań ,teraz wzmacniają się po grypowej słabości.
Wiosna wszystko rozładuje ! Tego źyczę Ola